lauantai 31. elokuuta 2013

Vuoden myöhässä.


 Mä oon näistä uusimmista "muotivillityksistä" yleensä joko sitä mieltä, että
 a) en lähde mukaan ollenkaan  
tai
 b) olen vuoden myöhässä.

Tässä tapauksessa olin molempia.

Kyse on tästä teippaamisesta.
Kai siitä on jo vuosi, kun "kaikki" alkoi teippailla kaikkea.
Mä ajattelin, että mä en ainakaan teippaile mitään.

Van kuinkas sitten kävikään?


Tuli pari ideaa kun tuijotin tätä hyllyä, mutta maalaaminen tuntui niin työläältä-
saati että oisin kuitenkin muuttanut pian mieleni sen värin suhteen.
 

Joten päätin kokeilla sitten minäkin.

Mutta harvinaisen huonoa teippiä oli tämä!
Joku jossain blogissa tätä moittikin ja nyt ymmärrän miksi.


No, se oli semmonen kokeilu.
Saatan mä joskus teipata jotain muutakin ja nuo saatan pian ottaa pois.

Ei tiiä.
:D

Ja loppuun vielä pupu-uutinen:
 

Rupesi nimittäin lapselle vesi maistumaan, kun on NÄIN hieno juomapullo!! 
:D

Esteetikko. 

Nyt me molemmat Pikku-Ruusan kanssa jatketaan niistelyä,
toivottavasti siellä ollaan terveenä!

Mukavat viikonloput!

14 kommenttia:

  1. No tulipas siitä hauska! Ja ottaisin tuollaisen juomapullon minäkin)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ihan veikeä siitä tuli. :D
      Ota ihmeessä pullo, HenkkaMaukalta niitä sai!

      Poista
  2. Minen noista teipeistä mitään ymmärrä, mutta MISTÄ tuon vesipullon löysit??
    Mä heti tiedän kolme rinsessaa ( ja yhden kuningataräidin) joille kelpais varmasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kuule, en mäkään ymmärtänyt. Ajattelin, että kokeilen ja tommostahan tuo homma sitten on :D
      Juomapullot rinsessoille ja sassiin, tarjolla oli myös erittäin komea hevosmalli! ;)
      (siis H&M)

      Poista
  3. Minäkin olen aina myöhässä näissä muoti-jutuissa, taitaa tuo tähtikuvio olla jo out, niin nyt vasta rupean sille lämpenemään :-).
    Hyvä tuli hyllystä ja helppo sitten muuttaa taas joksikin muuksi, jos kyllästyttää....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sekin vielä! Mullekaan ei ole kyllä tuo tähtikuvio iskenyt! Tuleekohan se vielä mullekin..?!
      Tai oli mulla joskus 2000 -luvun alussa tähtiverhot!:D Lasketaanko se sitten, että olin hirrrveesti etuajassa?

      Joo, teipit saa irti melkein ajatuksen voimalla, niiiin huonoa laatua ne oli! :/

      Poista
  4. Sama täällä näitten kaikkien muotijuttujen kanssa, olen aina vähän myöhäisherännäinen. Tosin tuota teippaamista en ole edelleenkään kokeillut. Mutta näemmä saa kivasti ja nopeasti muutosta aikaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan hauskaa ja helppoa! Siis sellaista, että voi tehdä lapsen roikkuessa lahkeessa, maalaaminen ei olisi onnistunut ;D

      Poista
  5. ihana juomapullo ja muutenki söpö hylly ja esineet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Juomapullon omistaja on kovin onnellinen pullonsa kanssa :)

      Poista
  6. Mä oon aina kans myöhässä kaikesta mutta siinä on se hyvä puoli, että kaikilla muilla on jo kokemusta ja lisäks aineistoa saa alesta! :)

    VastaaPoista
  7. Mulla on sama juttu, en lämpene muotivirtauksille ollenkaan, tai sitten niin hitaasti että on jo auttamatta pois muodista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin se tuntuu menevän mullakin. Onneks me kaikki ei pysytä mukana! ;D

      Poista